hos sin pappa

Vill bara börja säga en sak,många som frågar om jag oc gabriels pappa är fortfarande tsm.
Svar på de, nej det är vi inte längre vi gjorde slut i augusti och varför har ni inte med och göra :)..


men men igår va jag på sjukhuset , denna gången solade jag bara för kunde inte bada för min mens har inte gått över än haft den mer än i 14 dagar:S, använder mini piller kanske de som gör de? orkar verkligen inte ha de så länge:S..
Efter sjukhuset åkte jag och mamma ner till stan till lindex och hämta ut op and go packetet elr hur de stavas och det innehöll, 2 krämer , strumpor, boll , våtservetter, bindor, haklappar , blöjor . vet inte om det va något mer men men .
Sen har jag bara varit med en kompis.... Och gabriel åkte tills sin pappa igår och kommer hem imorgon. saknar honom<3

och ännu en gång blire sjukhuset imorgon igen, så hoppas min mens tar slut idag så ja kan bada imorgon behöver de så inte skiten kommer tillbaka på kroppen igen!..


Kommentarer
Postat av: Naimi

hittade precis hit, söt bild :)

ja hämtade mitt sånt paket förra veckan, fick ju en tråkig boll oxå! =p

2009-11-23 @ 14:58:10
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0