knalle

Idag har ja vart i knalleland med jennifer jag köpte ett par jeans byxor och de gjorde hon med^^.
Idag åkte gabriel till sin pappa och kommer hem på torsdag!.
kan inte fatta attj ag är så trött som jag är, ändå i går somna jag kl 5 på dagen och sov till ungefär 8 va vaken en stund sen somna jag igen och sov hela natten till halv 9 och ändå ä jag fortfarande skit trött. Har ont i hela kroppen, halsen ryggen överallt:( vet inte vad det är. men men jag hoppas jallfall att det blir bättre.
kan ingen hjälpa mig med DESIGN? behöver verkligen en nyyy.. SNÄLLA NGN? :)
föresten gå stolen jag köpte de musik grejen är sönder igen :S..ibland funkar bara vissa låtar bara då och då så ska ringa dit upp igen och höra! ..jwla skit köpte för lite över 700kr och bara pajar?:S..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0