Sorrry+fråga

Sry för jag inte uppdatera i går men de bara för blogg.se cpa hela tiden, så testade nu och de funkade!
Igår så först åkte vi till knalleland och gabriel va hur snäll som helst nu vill han sitta längst upp i vagnen,alltså så han inte halv ligger längre, sen kan han typ sitta själv nu me!
Iknalleland köpte jag underkläder och smink som jag behöver men måset köpa jeans byxor med så ska till stan snart i veckan och kolla!.
Efter knalleland så åkte vi till sjukhuset där jag fick bada och sola, ska dit på onsdag och fredag igen.
Idag, ja va händer? jo snart blire lidel när gabriel vaknat sen efter lidel ska vi till babyproffsen ska köpa gåstol till min lilla prins. Det är la inte för tidigt va?. Sen efter de ska vi hem och så efter de ska vi hem till syrran för hennes son ska ha kalas. Det är nästan de som händer idag! Uppdaterar efter allt :) då får man hoppas att BLOGG.se FUNKAR !

NÄR BÖRJA ERA BARN ANDVÄNDA GÅSTOL?

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Det är inte för tidigt. Milton började för 1½ månad sen typ :)

2009-10-20 @ 12:49:08
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

David var 4½ månad tror jag :) Men det beror också på ifall Gabriel är stark i nacken och kan stå upp bra? :D

2009-10-20 @ 13:14:52
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

William började använda sin gåstol när han var runt 4månader :).

Och på bvc så sa hans sköterska att barn inte ska använda gåstol längre än till de är 6månader gammla, för då blir deras hälsenor för korta. Vilket gör att barnet kommer att gå med tårna.

(Tyvär fick jag reda på de lite för sent, och william använde sin gåstol till han var runt 8-9månader.. så nu trippar han på tårna. Men förhoppningsvis rättar de till sig när han lär sig gå!).

Så gör inte samma misstag som jag bara, hehe.

Eller hur gammal är lille Gabriel nu? :).



//Kram, Mia.

2009-10-20 @ 16:54:17
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: jessica- mamma till willhelm

de är inte förtidigt, willhelm går i gå stol nu & har gjort i ungefär en månad nu :)

2009-10-22 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0