Frågor och svar

Här kommer frågor och svar men det är bara fortsätta fråga frågor :).

Ulrica
Går du gymnasiet? Vilken inriktning i så fall?
Vilken är din favorit film och vilken musik lyssnar du på?

Svar; Nej jag går inte på gymnasiet jag är mammaledig och börjar på iv nästa år igen.
Jag har inte Favorit film så exakt och jag lyssnar på nästan allt möjligt:)




Helen

När ska du börja skolan igen?
Är du och Martin tillsammans igen?
Ska ni skaffa fler barn?
Vad för preventivmedel använder du nu/ska använda i framtiden?
Varför bor inte du och Martin ihop om ni är tillsammans, för han är väll något år äldre än dig?
Vad hade Gabriel hetat ifall han hade varit en tjej?

Svar; 1 Jag ska börja skolan nästa år.
2 Nej vi är inte tsm längre
3 Beror ju på om vi blir tsm igen,om i sånnafall kanske senare i livet.
4 Ska ringa barnmorskan nästa månad som hon sa för att kolla vilken som är bäst för mig för jag kunde inte andvända p-stav eftersom det klia så i min kropp.
5, Ja han är äldre men mig och vad spelar det för roll? För jag tkr det är bäst om vi bor hemma i ett tag till och vi är ju inte tillsammas:P.
6 Tror han hade heter emilia, gabriella, kimberly något sånt kommer inte på dom namnen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0