Today

Idag har det inte hänt såå mkt:P. Vi har gått en promenad till lidel med min syster och hennes barn sen gick jag,kelly,gabriel och mötte catrin och vi gick en liten promenad sen hem till mig åt och så! Sen efter en stund så åkte vi till kyrkogården med min andra syster alltså catrins mamma! Så vi fixade lite med pappas grav och så..
Sen har vi varit hemma,kollat topmodel och lite sånt! Gabriel fick idag smaka på lite gröt och sån äpple jucie elr vad de heter! Det kommer säkert bilder på det imorgon. Och Just de vi ska till bvc imorgon , ska bli roligt och se hur mkt han väger och hur lång han är nu :) . men men har inget mer att skriva så skriver förmodligen imorgon igen! pussheej

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tror inte du har skrivit vad som hände med din pappa??

2009-09-21 @ 10:16:37
URL: http://ulrikam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0