nu är det gjort.

I lördags så först va vi på kalas min ena systers barn fyllde år.
Efter det gick jag hem sminka mig och så.
Efter några timmar kom älsklingen hem till mig efter det kom rebecca passa  gabriel när han sov.
För vi skulle discobowla med mia o niklas,  vi bowla i hela 2 timmar. det va skoj :).
får vi göra om. Vi kanske ska göra något i helgen och det hoppas jag på för förra helgen va det skoj.
I söndags ja va hände då? kommer inte ihåg rikigt bara att jag hade gabriel och va med älsklingen.
Måndags va jag på unga mödrar med mia o niklas och hennes barn.
Efter det stack vi till babyproffsen.
Efter det kom martin och hämta gabriel.
Sen har vi inte gjort så mkt.
kom hem för en stund sedan för jag har vart på tandregleringen och fått min tandställning det ser fan så mkt värre ut nu än vad jag gjorde innan haha.
Så fatta att jag kommer försöka hålla mig inne eller ha stängt min mun hhah.
Idag så kommer gabriel hem.
får se om mamma går till stan och lämnar in min mobil :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0