Det funkar !

Dagiset funkar helt perfekt, gabriel leker och går runt där och kollar.
Inte alls lika mammig där som hemma,kan knappt inte gå på toan utan han sitter utanför och ropar mamma mamma.
Sen ska han upp och kramas o pussas men de är ju bara mysigt :)
Man får ju ta vara på tiden.
Ska snart ringa mamma"gabriels mormor" hon ska med i dag till dagiset och kolla.
Igår va jag hos tandläkaren fixa tandställningen bara som vanligt ska dit snart igen.
älsklingen passa gabriel så länge ute i väntrummet.
Sen va det några timmar kvar innan älsksklingen skulle till tandläkaren så vi åkte till knalleland och stan.
Köpte nya mockasiner till gabriel som är bra att ha på dagis, det blev svarta mest med lite rött och cars bild på :).
Ska skriva namn på dom så plus alla andra hans kläder.
Idag vet jag ej vad som händer förutom att vi ska till dagis.
Men det får man se på dagen vad som händer.

Min systers barn kompisar läser min blogg och hade sett att hon skickat en kommentar med rätt namn men inte efternamn, svensson?, skriv ditt rikiga efternamn i stället för hittta på, jag vet vem du är ändå:P,inte för vara taskig..

Jag ser att jag fått mera läsare, vilka är ni? hur kom ni in till min blogg?
Bild på bebisen :) ! , det va i ungefär vecka 15 när jag gjorde ultraljud !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0