Irriterande

Vet inte om det är någon som är svartsjuk eller något på mig som mamma och mitt förhållande?,
Det är verkligen någon som försöker förstöra, men DU lyckas inte så lätt med det!.

Igår va vi hos barnmorskan och jag tog blodprov och grav test!

Fick sovmorgon till 08.50 något idag ändå la gabriel sig kl 7 !
Aldrig fel med sovmorgon hehe.

Börjar snart i skolan "iv" Tullen och gabriel ska snart skolas in på dagis eller vad man nu säger.

Sen skulle de vara snällt om någon kan FORTFARANDE hjälpa mig med min header ! behöver verkligen en NY.

Vad som händer idag är att gabriel ska hem till sin pappa och jag o älsklingen ska nog ta de lugnt.

Kommentarer
Postat av: anela svensson

va du gravid elle?

2010-08-06 @ 10:33:18
Postat av: Philip från Peace Place

sv, det beror lite på var och hur ! vi säger att du är på när bilder, så kan du trycka på den 3 knappen till vänster sida och där kommer det upp lite vad den funktionen gör och sedan får du testa dig fram :D

2010-08-06 @ 10:48:38
URL: http://peaceplace.blogg.se/
Postat av: Tatti

Oj vad kul att han börjat på inskolning :) och är du gravid? och vad för blodprov? :) hehe nyfiken av mig du kan ju få svara på bilddagboken eller nåt :D

2010-08-10 @ 08:48:15
URL: http://tuttilana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0