rubrik

Jag vaknar ändå tidigt när jag är ledig, men det kanske är för jag är van?
Men som sagt att få sova några extra timmar skadar inte heller.
Idag ska jag damsuga o så lite här.
Bara ta det lugnt njuta av tystnaden, älsklingen jobbar o gabriel är ju hos sin pappa.
Fast senare ska jag nog möta babe i stan.

Tack för kommentrarer angånge preventivmedel.
Jag hatar att man bara få blödningar sådär och sån skit.
Men jag hoppas det blir bättre! jag tar dom samma tid och allt.



ÄR DET ROLIGARE OM JAG LÄGGER UT BILDER?ELLER BÄTTRE?

Kommentarer
Postat av: Erika - 19 år och mamma till Miliam&Milton <3

Kommer kanske från fel person, haha, men det är roligare med bilder :)

Lägger själv nästan aldrig ut bilder, men det är ju roligare ändå :)

2010-08-28 @ 11:43:40
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0