Skola buhuu

Börja som sagt i skolan igår"tullen"iv . För det första när jag kom dit så klart stog jag inte med på listorna eller något.
Träffa en gammal lärare och hon hjälpte mig,fick prata med en annan gubbe så bad han mig gå till andra huset och kolla om jag stod där , men nej det gjorde jag inte heller.
Ringde mamma o vi tjöta om hur jag skulle göra.
Efter kanske 5 minuter så kom det en anna gubbe, jag fråga han o så han bad mig hänga med .
satt i ett klass rum och fler kom det in.
kom ju fan in på halv tid som jag verkligen igetnligen inte vill.
Men idag är jag ledig för jag har samtal i morgon vissa har i dag o andra imorgon.
Så får se vad han säger.
Är ledig på fredag med gött :).
Dagiset igår funka jätte bra ,ja va ju borta i över en timme och 30 minuter.
Precis när jag skulle hämta gabriel satt dom och åt middag så jag lät ju han självklart äta upp maten sen vandra vi hem till mamma.
Idag är ju jag som sagt ledig o det är gabriel med.
Vi ska nog ner till banken sen och fixa lite.
Tror gabriel somna nu , det blev tyst i rummet.
Då ska jag nu passa på och göra i ordning mig..

lagt upp lite bilder på gabriel på bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0