ser att...

Jag ser fortfarande att folk läser min blogg.
Vem/vilka är ni och varför fortsätter ni läsa min blogg?`
Kan ni komma med förslag om vad jag ska skriva mer om och bli mer aktivare på bloggen?.

Jag köpte inte för så länge sedan en lg km900(mobil) för kanske ungefär 3 månader sen tror jag och redan lämnat in den 2 gånger. 3 gången fick babe med mig och jag fick en annan mobil en samsung pixon12 men när vi väl kom hem satte i gång mobilen så fick vi se en bild på någon(mobilen var begagnad).
Vi åkte tillbaka nästa dag och sa till,då kom han ut med en samma mobil och lsklingen fick kolla igenom den men det var någon som redan hade tagit kort med den ochså!
Då kollade vi efter en ny mobil, en helt annan.
Det fick bli en htc desire och vi fick öppna den i affären för att se att den va helt NY och det var den och jag är helt nöjd med den! kan säga att jag älskar den hahha.
Sen dagen efter jag köpte mobilen åket jag och älsklingen ner till knalle för leta efter silikon skydd till min mobil men hita bara svarta och vita men de ville inte jag ha.
Så gick in på datan och beställde en rosa i stället, fick den redan nästa dag :).
Så ser den ut..

Kommentarer
Postat av: Yenna

Ååh galet snygg ju! :D

2010-12-30 @ 15:51:48
URL: http://Yennaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0