lite allt

Hmm vet inte rikigt vart jag ska börja någonstans
iallafall så i lördags så discobowla jag,älsklingen och rebecca,hennes kompis skulle med menn blev ej så men men vi hade skoj jallfall.
Det va inte så mkt folk som de brukar men ändå skoj.
Sen efter det tog rebecca bussen och mötte kompisen;) sen va jag och älsklingen tvungna och skynda oss hem:P, sen satt vi och drack lite ba,myste och så.
Sen igår va jag hos han men senare åkte vi hem till mig så vi hos här tills idag och han åkte till jobbet tidigt .
Gabriel kommer hem idag ! Längtar som tusan , känns som han har varit borta hur länge som helst :( !
SEn lagt upp några bilder ni inte sett på bdb,angelicalundgre.

Kommentarer
Postat av: carolina

bäbisen är beräknad att komma ut den 27 juni :)

2010-02-08 @ 18:03:06
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0