10.41

Gabriel vakna kl 8 idag han fick vällning sen ville han inte somna om men vi låg i sängen i lite mer än en timme sen ville han ha en till flaska vällning och de fick han.
Så nu är vi uppe jag ska snart äta och gabriel springer runt i sin gåstol.

blir att martin hämtar gabriel igen idag bara för vi ska rätta till veckorna så vi ska ha han som vi ska ha. Varannan helg och någon dag i veckan , så detta blir min helg men han har han någon dag.

Fick reda på att jag kanske skulle förbättra mig iskrivandet om gabriel och vad han kan och sånt. Det kan jag göra

Han kan
Skratta-le
jorrla MKT
säga hej,nästan mamma och pappa
byta leksak till andra handen och tillbaka
gå i gåstolen
sitta helt själv
ålar sig fram snart kmr krypandet hoppas vi

Jag vet inte vad mer men är helt säkert på att jag glömt något. Men som sagt dom lär ju sig i sin egna takt och ja han lär sig nya saker varje dag och det är bara roligt och se o höra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0