ändring

japp åker inte till knalle med syrran utan blir catrin  i stället.
Ska åka och möta henne i knalleland om en stund så ska äta snabbt och mata gabriel.
mamma passsar gabriel medans jag och catrin springer runt i knalle och kollar och köper hehe.
Inte lätt att handla något så när man har barn med sig tkr jag. Fast i bland funkar de och ibland inte.
denna gången blire utan gabriel. Någon timme bara ! .
Förstår inte varför "vissa" mammor tkr det är fel att lämna sitt barn hos sin mormor eller någon annan när man ska till stan och shoppa? lite egentid vad skadar det?.

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Jag läser inte så många bloggar. Läser bara mina närmaste vänners bloggar. Så tyvär vore en Kategori lite onödig. hehe.

Men kul förslag! :).



Ps. Håller med dig som du skrev i inlägget.

Tycker inte heller att de är fel att mor/far-föräldrar ser efter sitt barnbarn lite då och då. Bara de inte blir för ofta eller jobbigt för den som passar! :).



//kram, Mia

2010-01-19 @ 16:03:03
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3

Man behöver lite egen tid :)

2010-01-19 @ 17:10:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: jessica mamma till willhelm

Jag längtar så till andra avenyn, värkar skit spännande. :P Jag tycker de inte är fel att farmor elr mormor får passa barn barnen. Nångång kasnke man vill ha lite ensam tid, nån gång och och då de gör ju inget. kram<3

2010-01-20 @ 11:44:47
URL: http://jwaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0