Mål

Tänkte skriva ut hur mkt jag vägde innanj ag blev gravid och hur mkt jag vägde som mest och hur mkt jag väger nu, och vad jag har som mål.

jag har inget att skämmas över för jag har kollat så ligger jag på normal vikt och det är jag glad över.

Innan graviditetn vägde jag 62
Som mest gravid 72-74
och nu väger jag 57

så jag gick ner alla mina graviditetskilon ganska snabbt sen gick yttligare några kilon till så :)
mitt mål är att väga antingen 55 eller mindre men blir glad över om jga bara når till 55kg :) !

så det blir bara vänta och se :)

Har ni vågra mål om vikten?

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Jag ska oxså försöka komma ner till 55kg, och jag har en hel del kilon att tappa! :P

De är mitt mål under 2010.



//kram, Mia

2010-01-04 @ 14:49:53
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0