sovande

Nu sover min bebis ! passar på att skriva här lite då.
Har jallfall hunnit äta lite, fan börjat äta som en jwla häst , inte bra!
Men jag står än kvar på mina kg så det är ju bra.
endast 2 kg kvar så väger jag så jag är HELT nöjd ! väger ju nu under 60 och det är jag glad över.
57 kg det är mkt:p 55 vill jag väga om inte mindre (Y) det märker vi.

Sen har jag fått tid till tandregleringen lr hur man stavas den 1 feb så blir nog förmodligen att rycka ut tänder som jag aldrig gjort. Men ska be efter lustgas.
Blir att jag får fast tandställning jag vet att jag jallfall kommer få där uppe men där nere vet jag ej.
vi får vänta och se. äntligen kommer jag få lte finare tänder(A) haha.får vi ju hoppasas.

Glad att jag har dig henri, älskar dig mest <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stor han börjar bli :) Var länge sen man såg er!

2010-01-12 @ 12:29:26
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

57 är ju inte mycket :P

2010-01-12 @ 15:32:21
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0