Svar

Jag lägger upp när jag får frågor men sista dagen är den 14e. alla frågor och svar hamnar här under.

Jennifer;vilken skola gick du i innan?:) vilken linje vill du gå?
svar; Jag gick på tullen"iv" vill gärna gå it media men är ej säker än.

"Mitt namn";1,tycker du att det är fint att vara lång och smal?
2,Din nya kille, det är inte pappan till ditt barn!

svar 1, har jag sagt det?bara för jag vill gå ner i vikt?
2; Nej jag vet att det är inte pappan till mitt barn vadådå?
du kan la skriva ditt namn om du ändå kommer"bor" i vårgårda ;)

sdiary;När planerar du att söka in till gymnasiet? Och vad vill du gå då? :) Fullständigt namn på Gabriel? :) Vad vill du bli när du blir "stor"? Lycka till! :)
Svar; Jag ska söka in nu så jag kommer in i augusti.
it media tror jag ,ej säker.
Gabriel oliver lundgren.
oj det va en stor fråga! kanske fotograf?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stor pojke :D

Ja det kanske vi kan göra :) Men jag har börjat skolan nu så vi kanske kan ses på något lov eller så? :D

2010-01-13 @ 17:40:08
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Haha jag vet, William är en riktig tokstolle!^^

Han skulle passa bra på cirkus! hehe.



JAdu svårt att förklara, då jag precis lärt mig hur man gör.

Man måste först bli medlem på youtube..

Sen kan man välja att ladda upp egen video eller ta en annans, och vid sidan om videon så står det "bädda in".. man kopierar den texten.

Sen så loggar man in på sin blogg, och går in på nytt inlägg som vanligt. Sen där man laddar upp foton där brevid står det "Htlm" eller nått sånt, där klickar man. Sedan klistrar man in texten som man kopierade från youtube. Sen är det klart.



Haha, hoppas du förstog, skit svårt att förklara! :P

//Kram, Mia

2010-01-13 @ 18:00:48
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Elin =D

Bor du hemma med din son eller bor du i egen lägenhet?:D

2010-01-21 @ 16:20:40
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0