sover+15

Innan vakna gabriel alltid mellan 7/8 men efter någon tid börja han vakna vid 6 och tidigare.
men nu verkar det vänt :) , han vaknar nu samma tid som innan ungefär mellan 7/8 ,så han sover lite längre.
Vi har ätit lite frukost och han leker lite på golvet med sin boll och dinosaorie.
Glömt att berätta att gabriel gick ungefär 15 steg på raken :) sen gick han lite då ch då :).
Så det kommer när som tror jag :).
Happie mother :).

Glömde säga tror jag att jag hämtade ut ett paket från buzzador för kanske en vecka sen om inte mer (A).
Det va OB Comfort , fick en massa tamponger och typ liten låda man kan lägga dom i.
Jag har gett ut en del. Alltid roligt att få massa nya kampanjer att prova på olika saker :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0