GRAVID :):):):)

Roligt att jag börjat blogga lite mer nu eller?.
Verkar typ ingen som bryr sig?:Phaha.

Efter jag och rebecca hämtat lilleman så åkte vi till ica i regnet.
Köpte massa mat till gabbe.
Träffa även på mia en snabbis hehe.
Sitter här hemma och kollar på tv, gabriel sover sött i sin säng så :).
Funderar på om jag ska ta mig ett par knäckebröd mackor.

jag vill flyttaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag vill flytta till eget bo med gabriel själv o ha de mysigt och så .
klart vi har det mysigt nu med hehe, men ändå själva :).
så man kan pyssla ochhålla på i sin egna lägenhet om hur man själv vill ha det.
Glad att jag fyller 18 snart :) , kollar redan runt på lägenheter så.
men men

JUST DETT DET ÄR NÅGON SOM ÄR GRAVID NU ;).
DET ÄR NÅGON VÄLDIGT NÄRA ELLER SÅ KANSKE DET ÄR JAG? :o DET FÅR NI FUNDERA PÅ HAHA KANSKE TILLS IMORGON NÄR JAG SKRIVER UT ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0