Väder

Det är fint väder ute även om det blåser lite. men det skadar ju ingen hehe.
Vivara för någon timme sen jag och gabriel.
Han har fått stor tallrik gröt och jag har bytt några blöjor på honom haha.

Min lille prins vill nu typ bara äta själv, han börjar bli stor :/, hans balans har bara blivit bättre han står själv och allt går när man håller i ena handen på han, när man släpper så kan han gå ett eller 2 steg.
Så det kan ju komma när som helst. Så snart har jag en liten kille jag ska springa efter i stället för att han kryper och de lär gå mkt snabbare haha.

Sen när han börjat gå så ska jag låta han gå så mkt som han orkar , än att bara sitta i vagnen.
Det är bara bra för barnen att gå.
sen kan jag spela fotboll med han och allt roligt :)

Det blev tyst i sovrummet så då har säkert gabriel somnat.
Jag ska själv duscha snabbt och sminka mig lite har jag tänkt, men orkar jag? det återstår och ser hehe.

NÅGON SOM VILL FIXA MIN DESIGN? :) HON SOM SKULLE HA FIXAT DEN FÖR LÄNGE SEN FÅR JAG INTE TAG I SÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0