3rättersmiddag

Ihelgen har jag hjälpt älsklingen att flytta och så.
Har jätte ont i mina armar samt vader , kan knappt gå för så ont det gör.
Sen vart i knalleland idag med lite.
Henri köpte blommmor till sin mamma för hon fyller år idag:)
Sen efter det gick vi till någon grekiskresturang och åt 3 rättersmiddag, mätt man blev efter.Sen har vi hämtat gabriel med , och handlat.
Gabriel somna nyss kl 7 :O , ni har la inte glömt ställa om kl, kl är inte 18.11 nu utan 19.11
Så han fick sova han va ju jätte trött så.
Finns ju inte mkt att göra nue :( , älsklingen är nere och fixar och donar i sin lägenhet så.
Får väl se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Sv: Ja gud, då kan jag förstå att det blir bråk ibland!!! Det är ju inte det lättaste att släppa, har varit med om nästan samma sak, och det var för snart 4 år sedan , och jag kan fortfarande känna mig arg och ledsen för att Jimmy gjorde så mot mig.



Men kämpa på iaf <3

2010-03-28 @ 19:21:59
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Ja helgen varit bra här med, synd bara att tiden springer iväg då...

Jag bor i eskilstuna, du då? :)

2010-03-29 @ 07:04:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0