hatar rubrik

Jag och gabriel är vakna, medans mamma sover och älsklingen.
Har redan gett gabriel gröt och välling. Själv måstejag äta snart med känner jag. börjar bli hungrig hehe.
Vad som händer idag vet jag ej rikigt inte, gabriels pappa kommer och hämtar gabriel idag tro?
Föresten tror jag glömt att berätta att jag väger 55 kg nu , eller kanske jag redan sagt?:P
Innan jag blev gravid vägde jag 62kg eller va kanske i vecka 5 då men men, sen som högst när jag va gravid vägde jag ca: 72/73 och gick ner alla mina gravididtes kilon plus 7 kg ner :) happie, men jag tycker inte att det syns att jag fått ner något, men kanske ska ta och slänga upp en hel bild på efter graviditeten precis och hur jag ser ut nu tro ? , Beror ju på vad ni vill :).

Lite roligt att jag fått höra om vilka som läser min blogg. Men snacka gärna inte om gabriel till alla andra och chockera dom inte. Du vet nog vem du är :P , och lär säkert säga de till hon. hahah.
Jag hoppas du inte piercar dig som jag gjort med ;).

Funderar på att sätta lås på bloggen och på bdb !:)

Kommentarer
Postat av: felicia

ujujuj, när jag ser tjejer som du, unga men ändå så jäkla starka blir jag inspererad,

jag är 16 och väntar min första lilla skrutt. :)

Söt liten pojk du har :)



Kram

escapelife.blogg.se

2010-03-17 @ 14:00:01
URL: http://escapelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0