sista inlägget för idag tro?

Hemma själv sitter jag , eller inte själv.
Jag har gett gaabriel gröt och vällning så nu sover han för natten. Innan det så fick han ta sig ett bad.
Nu sover han som en stock!.
så jag har tagit min tablett och väntar och ser om den verkar sen blire la sängen?.
kan behöva sova för kunde knappt sova i natt.

Legat och funderat samt tänkt på hur allt är.
ibland förstår man inte bara vissa, man kan inte förstå alla men att så snabbt ändra ett beetende? känslor?
vissa blire ju som rikiga djävular , helt illröda i ögonen.

just nu sitter jag funderar som vanligt, visst de blivit värre men hoppas de blir bättre.
Sen har det hänt så mycke nu de sista som jag ej vill precis skriva här som jag skrivit förr.
Man vet aldrig om man gjort rätt beslut eller om det visas i längden,

I bland vill man bara försvinna bort, bara bort.
Kanske ska sluta skriva nu innan man kommer inte på något personligt :P pieace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0