Dåligt

Det är jobbigt när man mår dåligt och inte har precis någon att vända sig till.
Önskar att någon hade samma problem som jag,som man kunde berätta till och snacka ut men nej de finns ingen sån längre, ovasett om man litar på den personen så kommer de ut .
Jag vill gärna skriva ut de här men de funkar ju inte eftersom MÅNGA MÅNGA läser min blogg som jag igetnligen inte vill,så som jag sagt innan funderar jag starkt på att sätta lösernod så jag kan skriva ut här hur jag känner och mår.
Har knappt inte ätit något nu på 3 dagar, 1 dagen åt jag en liten yohurt samma andra dagen och 3 dagen några pommes,inget mer. jo energi dricka och ite chips.
jag känner verkligen inte sug efter mat,mår bara illa så fort jag tänker på det.
Sen har gabriel fått dagis plats:) fast inte där jag vetlat

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul med en till ung Mamma blogg :) Lägga till varann på bloglovin?

2010-05-06 @ 18:41:09
URL: http://lillmian.se
Postat av: Marie

Bara att klicka på den rosa prenumerations knappen som finns på min blogg! Vilken söt liten kille du har :)

2010-05-06 @ 20:31:27
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0