hehe

Fick typ tips av någon från bollebygd om att jag kan skriva om mitt förhållande med henri, och olm hur gabriel mår. jag kan la försöka förbättra mig :).

Gabriel har börjat sova längre på morgonen även fast han lägger sig kl 8 så inget o klaga över :).
Han har redan skitit 2 gånger sen han vakna och fått mat och sovit en stund.
just nu leker han lite på golvet och står upp haha. jag hoppas han kna gå snart :).
Den 7 juni tror jag de va så ska vi till djjurparken med unga mödrar så jag hoppas verkligen det blir fint väder.
Idag får vise vad som händer, fint väder ute till och från. Vi skulle åkt och handla idag men får se hur det blir med det. Sen innan lördag måste jag in till stan och köpa bobbycar och presenter till gabriel o fixa tårtor och sånt.
Men det återstår och ser idag hur alltid blir.

Mitt förhållande med henri vill jag inte rikigt skriva ut här. alltså alla har ju dåliga o bra dagar så :).
Det går framåt och snart 1 år den första sept :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0