SanT?

Är det sant att om barnen ligger ner och dricker vällning så kan dom få problem med öronen senare?.
jag har alltid sett till när gabriel dricker vällning att han sitter eller halvt sitter upp när han  dricker det.

gabriel sover nu , har hunnit ta mig ett bad så ska väl snart sminka mig lite om jag orkar tro ? :P.
Vad brukar ni göra när era barn sover?

jag försköer lägga in bilder som jag tar med camen här men det funkar inte :S*
 och nu funka det för jag tog 100. hahaha så blir nu kommer upp bilder.

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam och Miltons mamma<3

Det dära stämmer inte... Vi pratade om det på BVC och hon sa att det INTE stämmer =P

2010-05-15 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0