sol/regn

idag har det varit jätte fint väder ute som alla vet :) , till och början iajjfall.
Vart i knalleidag med syster, köpte bobby car och lite sånt till gabbe.
Köpte även ROSA MJUKISBYXOR till mig själv :) , inget mer och hämta ut min mobil som är för andra gången inne på lagning. men så klart funka det inte att laga den så jag fick en annan sony ericsson skulle inte förvårna mig om den med pajar snart haah.
imorgon ska jag hämta gabriel från martin , sen får se vad som händer innan det.
Och på lördag fyller gabriel 1 år :)

Kommentarer
Postat av: Chelise

Mitt barn började gå när hon var lite mer än 10 månader :)

2010-05-27 @ 21:04:42
URL: http://litenmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0