Skola strax

Kan berätta lite om vad som hänt i helgen.
Ifredags så tog vi de bara lugnt,myste och så :).
I lördag så fira vi min systers son som fyllde 9 år, han fyller år igentligen idag men vi firade honom i lördags i stället så grattis alex !.
Sen senare den lördagen så åkte vi och discobowla med älsklingens kompisar.
Kan ju säga attt det blev lite för mycke dricka för mig haha.
Men vi hade kul ändå.
Isöndags så firade vi mig,fyller igentligen år imorgon :) så gratta mig ;) hahah.
Sen har vi ba tagit de lugnt.
Nästa helg så blir de att vi går ut på krogen. Kunde ju inte denna helg för fyller ju år på en tisdag, typiskt!
Men men nu ska jag dra mig från datan och fixa de sista inför skolan.
Sen ska jag hämta min älsklingsgrabb från dagis! :):) mysigt värre. sen blir de bara att vänta på min andra guldklimp tills han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0