Biten

Skoldagen gick bara bra!. Gympa sista lektionen vi spela basket de va roligt. Efter det så hämta jag gabriel tidigare för vi fick sluta lite tidigare. Det regnade med så inte roligt. När jag kom till dagiset så besätta en av fröknarna att han blivit biten. Och det syntes , va vid handleden fast över och inte under på något konstigt sett. Men det hade gått bra. Gabriel är ju rätt fram,ska krama och pussa på alla Hehe. Vissa kan ju tycka det är jobbigt och sånt men men. Sen är dom ändå bara barn. Sitter hos mamma nu, gabriel äter korv ,det gillar han mycket.

Kommentarer
Postat av: Erika - 19år - Miliam&Miltons mamma <3

SV: Ja det är det som är jobbigt med att lämna dem, när dem blir ledsna :/. Jag har haft lite tur när det gäller mina, för det har bara hänt 1gång att Milton blivit ledsen.



Än så länge så går dem bara 3 timmar om dagen :) Men nu när jag börjar skolan och praktisera så ska dem självklart gå längre :)



På dagiset mina pojkar går så är det en liten tjej som bitts som in i bomben. Är lite rädd för att hon ska gå på mina pojkar, men än så länge har hon inte gjort det, som tur är! :P

2010-09-14 @ 18:02:02
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0