Frisk

Blev sjuk i torsdags och blev frisk i typ igår .
Kan ju säga att jag bara legat på soffan och kollat på tv inte gjort ett dugg.
Fast städat ha ja gjort haha.
Kom igen nu bli en buzzador, bli medlem på länken i förra inlägget !.
Just nu sitter gabriel och tar ut alla sina leksaker under barnmatstolen.
Lite svårt att förklara men han har en matstol med en stor korg under som han har dom i än så länge tills han får ett eget rum.
Deet är bra med den matstolen det är att han kan ta den tills han blir 3 år något och sen finns det olika ligg lägen, kan duscha han i den med.
bebis :D

FÖRESTEN HAR TÄNKT ATT FOLK KANSKE VILL GÄSTBLOGGA?
BARA SKRIVA TILL MIG ELLER PÅ MIN HOTMAIL SÅ SKRIVER JAG UT DET PÅ MIN BLOGG SKRIV GÄRNA OM NI HAR BLOGG MED ERAN ADRESS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0