skoldags+tandläkare

Nu är jag färdig och skit så tar det lite lugnt innan jag ska träffa alisa och vi ska åka till skolan.
Gabriel är ju hos sin pappa, han lämnar gabriel på dagis så ska jag hämta gabriel tidigare för vi ska till tandläkaren :),Gabriels första tandläkarbesök, får vi väl se hur det går :).
Jag har lagt upp bilder på bdb ska se om jag kan lägga upp här med.
Jag har föresten färgat håret mörkbrunt igen och fått hem mina bruna linser som jag inte sagt något om hehe.
Skulle tagit en bild på webbcamen men syns bara svart :S så kan tyvär inte ta något :/!
får visa någon annan dag.

Föresten vet ni några bra och billiga barnlekssaksaffär? :) tiipppps tack ;D.

nej men nu ska man börja ta på sig ytterkläderna och dra sig ;)..

Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0