vill bara+texten är längre ner





Vill bara skriva av mig, precis allt som jag känner och hur jag mår , ja alltså allting men de funkar inte här..
men som tur skriver jag själv , har ett dokument på datan som jag skriver om allt typ ! så det är typ min andra
blogg kan man säga haha.
Dom som lånar min data , litar jag på att dom inte kollar i mitt dokument.
Det är ju ens privata grejer liksom , men de finns ju nyfikna strutar som inte kan låta bil och bara kolla liteeee !
 men men så är det.
Som sagt så litar jag på personeerna.
men men slut prata om det.

Ska nu stänga av datan och lägga mig i soffan och kolla på tv , om inte så går jag och lägger mig. är svin trött.

kolla förestn på säg att du älskar mig, en film och den är skit bra o lite sorligt :&  tkr ni ska kolla på den !!.
Saknar när han va en lite BEBIIIS, nu är han min STORA BEBIS hehe<3

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Fina bilder :) Visst sankar man bebistiden? :/ :P

2010-09-19 @ 10:46:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0