förlossningen . m.m

det har hänt en hel del då jag inte bloggat. vi har varit på vårdcentralen med Gabriel och tagit prover för han hostat under en lång tid. vi fick reda på att han är allergisk mot pollen och björk,han hade även 2 infektioner i halsen som han fick pencenlin. älsklingen fått operera sig så vi varit en hel del på sjukhuset. sen har vi varit för mig på med på förlossningen för jag hade värkar men som tur gick dom över så jag inte behövde ligga kvar över natten. jag fick göra ett vaginalt ultraljud och älsklingen var med ! vi fick inte se så mycket som vi hade hoppats på.men vad min barnm sagt så ska vi få göra ett till ultraljud lite senare för se vad den ungefär kommer väga när den kommer ut. det har varit en hel del spring på sjukhuset,och nu hoppa vi på inte fler besök än bara det åter besöket som älskling ska göra. jag är inne i vecka 29 nu och på fredag ska vi till mvc . hoppas även hitta någon snäll som kan fixa min header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0