mvc

I morgon blir det äntligen mvc ! Längtat! Höra bebisens hjärtljud m.m . Måste fråga min barnm om varför jag alltid blir yr om jag står upp en stund och att det känns som någon sitter på mina axlar hela tiden.:-\.har någon haft samma? älsklingen ska även tatuera sig i morgon,förbereda för bebis ;-).mysigt. Vill själv tatuera mig men det får vänta tills bebis kommit ut. Min andra älskling Gabriel ska vara hos sin pappa över helgen. Saknar Gabriel redan fast han är på dagis. Jag åker en bra bit på morgonen med Gabriel till dagis,vi ska kolla nytt dagis till Gabriel som är närmare,jag hoppas vi hittar något bra!för Gabriel trivs så bra på sitt dagis nu men vi får se. Gabriel gick först hel tid på dagis för jag plugga,men sen jag sluta så gick han bara 3 timmar varje dag. Men dom andra till slut så att man kunde gå 5 timmar 3 gånger i veckan och det tycker jag är mycket bättre än 3 timmar varje dag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hade likadant med yrsel när jag väntade milo, verkar som det är vanligt. Hur ser ditt blodtryck ut? Kan ju ha med det att göra oxå kanske..

2011-12-15 @ 12:04:03
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam,Milton&Milos mamma <3

Okej.. Jag hade väldigt låg med Milo så jag tror att det var därför jag blev sådan.. Men ta upp det med din BM så har hon säkert något bra svar på vad det kan vara :))

2011-12-15 @ 19:02:58
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0