Ultraljuud


Igår va jag o älsklingen på ultraljud,äntligen!! Skulle varit där denv 30sep igentligen men fick samtal samma dag om att maskinerna hade gått sönder :( men som tur fick vi en tid snabbt!
Den växer som den ska och var en rikigt livlig krabrat! Först låg bebis med fötterna uppe vid huvudet så jag fick hoppa lite upp och ner i sängen så den räta ut sig lite om man säger så! och de funka.
Vi fick 4 bilder på den lilla :). Jag tror det är en pojk men vi får väl se :).
Pyret är beräknat den 3/3-2012.
Älsklingen var hur glad som helst över att få se lilla livet i min mage och de var även jag!. Går ju inte beskriva med ord hur de känns !.men jag är glad hur som helst att pyret är FRISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0