Sparka/slåss?

Igår kände jag att bebisen/rna sparka lr slogs i magen, jag kände det 3 gånger på samma sida :) en efter varandra! myyyssigt. Tror älsklingen är lite avensjuk och vill med kunna känna! Men förhoppningsvis så känner han det snart :). 14+7 tror jag är i :) asså gått 15 fulla veckor på fredag :) .
Vi vet ju som sagt inte rikigt än hur långt det gått i magen men efter det vi räknat ut så ska det nog stämma! Men blir ju ultraljud slutet av månaden.

Angående lägenheten så har vi inte flyttat in än,dom ska renovera den först så blir också i slutet av månaden vi flyttar in! Maaan längtar ju en hel deel :).

Igår drömde jag att jag gjorde ultraljud på mig själv på något konstigt vis:P och det visade sig vara en kille :P.
Men det får vi se när bebis kommer till världen,för vi ska inte kolla könet.


Kommentarer
Postat av: frallan

Åhh vad härlig ;)

2011-09-08 @ 10:48:20
Postat av: Sara, mamma & gravid

Sv: jag är ju bara i vecka 14 men TROR ja känt nå fladder :)

2011-09-08 @ 12:05:43
URL: http://Saraelinmarie.blogg.se.
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Jag drömde oxå att jag gjorde UL på mig själv innan jag hade varit på RUL ^^

2011-09-08 @ 17:03:53
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0