Svar på frågorna !

Var beslutet ett stort ja när det visade plus andra gången eller var du tveksam i början?

hur är de mellan dig och killen?

går du i skolan nu?

hur gör du med skolan sen börjar du komvux?


1; vadå andra gången? vi testade bara 1gång och vi beslutade ett ja!

2, svar på frågan längre ner!

3, nej jag går inte i skolan

4,kommer börja plugga men vart får vi se!
21 September, 20:16  
 
Vad skulle Gabriel hetat om det blivit en flicka?

1; det kommer jag faktist inte rikigt ihåg!
21 September, 12:04  
 
Vad har ni för namnförslag?
Hur är det mellan dej å pojkvännen?
Har han varit otrogen någon gång?
Önskar du nåt spec. kön?
Var bebisen planerad?

 1.Vi kommer nog inte skriva ut namnförslag men ni får gärna komma med egna!
 
2, Det är hur bra som helst! Bor ju tsm , ska få barn m.m

3, Vad jag vet så har han ej varit otrogen och om jag skulle fått  reda på de så skulle jag gjort slut!

4, könet spelar ingen roll men tjej skllle inte vara fel :)

5,både ja och nej det kom som en chock men vi valde att behålla :)


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-26 @ 10:29:52
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: ANNE

Vad många frågor du fått :)

2011-09-26 @ 10:39:26
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Anonym

Med andra gången menade jag, gabriel är första och den i magen är ju andra!

2011-10-03 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0