helgen

I fredags så var vi på besök hos bm. Vi fick reda på svaren om min lever och sånt men allt såg fint ut. Jag fick ta de provet för jag har fått klåda överallt. Min bm pratade med en läkare på förlossningen och den läkaren ville träffa mig innan den skrev ut något nytt recept. Så på lördagen åkte vi in fick sitta med ctgn och allt såg fint ut i Chen. Dom sa inte mycket var allmänt otrevliga tyckte vi. Fick ta ytterligare ett blod prov till som dom skulle skicka iväg. Och den ena barnm sa att den andra läkaren sa att vi inte hade behövt åka in för de finns tydligen inget man kan göra åt de än att bara stå ut. Den bm sa att hon skulle prata med en annan läkare sen och hon ringde upp och hade skrivit ut nya medicin, lergigan. Och om dom inte heller skulle hjälpa skulle jag prata med min bm. Så nu är de vänta lite och se. Står verkligen inte ut med klådan . Men i fredags så låg sf måttet på 31 och hjärtljuden 148~150 Hehe.

Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till 3 <3

Kul att du uppdaterar lite i bloggen :D



2012-01-17 @ 10:50:01
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0