vill ha

Jag vill gärna ha en ny header! Är det verkligen ingen som kan fixa ? Dagis ringde i morse och frågade om det gick bra och ha Gabriel hemma i dag för det går visst magsjuka där ! Och dom tänkte även på mig som är typ höggravid haha. Tycker det är bra att dom ringde. Så Gabriel fick så klart stanna hemma och så blir de även imorgon ! .så undra vad vi ska hitta på,älsklingen slutar ju så sent men vi får se vad dagen har att erbjuda ! Jag är ivrig vill ha de samtalet nu nu nu nu ! Men får de helt enkelt i morgon eller fredag.så mycket tankar om kring de så det inte är sant! Erika Björkman,kom tillbaka till fb :-D

Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till 3 små troll <3

Nu blir man ju nyfiken på vad för samtal du väntar på ;) haha jag kommer tillbaka om ett tag :D ska bara reda ut en del i mitt liv först så gissar på att jag är tillbaka i februari någon gång , hihi.



Kram

2012-01-18 @ 20:42:31
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0